Turun Radioseura ry:n sivut

Ajankohtaista

Kokoontumisrajoitusten takia radioseura ei vielä kokoonnu fyysisesti. Verkkoesitelmillä jatketaan ainakin tammikuun ajan.
TRS:n johtokunta kiittää jäseniään kuluneesta vuodesta 2020. Kiitollisia olemme Göran Wahlbergille hänen laatimistaan videoesitelmistä internetistä. Siten saimme tarjottua jäsenistölle korvaavaa ohjelmaa koronarajoitteiden puitteissa.
Jäsenhuoneessa on Jäsentiedote ja siinä joulukuun ohjelma internetissä toimien. Hyvää ja tervettä Joulua sekäpaljon parempaa Uutta Vuotta
Radioseuran jäsenille tarjotaan lokakuussa teknilkan tietoiskuesitelmiä verkon kautta. Asiasta tiedotetaan jäsenille lokakuuun 18. päivänä sähköpostilla. Koronatilanne ei mahdolllista kokoontumisia toistaiseksi.
Jäsenille seuralaisineen
RSS ATOM